-->

duminică, 9 iunie 2013

Un autograf muzical pe săptămână

Nostalgic al stilului Eurodance, cred că nu singurul, am decis să public pe blog selecţii cu cele mai reprezentative trupe din perioda respectivă, perioada adolescenţei multora dintre noi. Nu mi-am propus să înregistrez numele pieselor, am accentuat doar valoarea acestora, presupunând că le cunoaşteţi deja.
Este o perioadă de care nu ai cum să nu îţi aminteşti, emoţia de a cumpăra o casetă nouă, uneori doar pentru copertă, chiar dacă o mai aveai deja de două sau trei ori, nu mai conta. Urmăream topurile MTV, M6 sau VIVA cu sufletul la gură pentru a-ţi găsi trupa preferată. Plângeam, râdeam şi eram fericiţi. Cred că fiecare vârstă are momentele ei, bune şi rele, specifice dezvoltării mentale, sociale şi profesionale. Acum însă, când am devenit părinţi, judecăm altfel, deşi nu ar trebui, vremurile actuale, vremuri diferite de cele în care ne-am format, însă diferite şi pentru cei care ne-au crescut şi care nici ei nu le-au înţeles, la vremea când au fost ca noi. Aşa este viaţa.  
Vă invit la un regal de hituri cunoscute şi mai puţin cunoscute, însă cu siguranţă vă vor răscoli simţurile. Am scos la lumină formaţii de mult uitate, unele aveau doar o singură piesă inclusă pe diferite compilaţii, însă împreună cu un meloman din Rusia, Boris, mare fan al trupei Bad Boys Blue şi al stilului Eurodance, am reuşit să reconstitui discografia trupelor respective. Efortul de a edita selecţiile a fost mare şi îmi aparţine, materialul audio nu a fost mereu de bună calitate, însă am lucrat cu plăcere şi mă declar mulţumit de produsul finit. Audiţie plăcută!


Puteți să dați like şi pe Facebook pentru a fi la curent cu ultimele postări ale blogului.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ţi-a plăcut articolul poate vrei să laşi un comentariu?