-->

luni, 7 mai 2012

Cum să recunoşti un neamţ în Germania

Un bărbat african, tocmai recunoscut ca azilant în Germania, se plimba mândru pe străzile noului său oraş - Munchen - la orele prânzului. Entuziasmat de noua sa situatie, se adresează primului întâlnit, spunându-i:

"Mulţumesc, dragă germanule, mulţumesc că m-aţi primit în ţara voastră minunată, că mi-aţi oferit ajutor, adăpost şi asigurare medicală."
Cel căruia i se adresase răspunde:
"Vă înşelaţi, eu sunt albanez."
Omul merge mai departe şi se adresează unei alte persoane:
"Mulţumesc pentru că m-aţi primit în aşa o ţară frumoasă ca Germania! "
Acesta îi răspunde:
"Eu nu sunt neamţ, eu sunt român."
Mai întâlneşte o persoană şi spune din nou:
"Mulţumesc pentru minunata Germanie!".
Cel interpelat ridică din umeri şi zice.
"Eu nu sunt german, sunt egiptean."
Apoi vede el o femeie mai vârstnică şi întreabă.
"Sunteţi nemţoaică?"
"Nu", zice femeia, "sunt turcoaică."
Nedumerit, o întreabă:
"Dar unde sunt toti nemţii ăştia? Chiar nu întâlnesc niciunul?"
Femeia se uită la ceas şi spune:
"Cum unde sunt ?! La muncă."

Puteţi citi mai multe aici
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comentarii:

Anonim spunea...

:))))))))))))))))))))
buna gluma

Liviu Dănilă spunea...

O gluma reală.

Trimiteți un comentariu

Dacă ţi-a plăcut articolul poate vrei să laşi un comentariu?