-->

marți, 14 iunie 2011

Noua pagină a Organizaţiei PSD Mehedinţi

Librarie Online. Zilnic ultimele carti noi, promotii si reduceri. Carti pentru fiecare cu livrare din stoc.
Biroul de presă al Organizaţiei PSD Mehedinţi şi-a lansat de curând pagina de web http://mehedinti.psd.ro/ 
Această pagină se doreşte un instrument dinamic de prezentare şi informare a membrilor social-democraţi din comunele, oraşele şi cele două municipii ale judeţului Mehedinţi. Doresc să-i mulţumesc lui Cristian Durleci (Departamentul online al Partidului Social-Democrat) pentru deschidere şi colaborare.

De când am intrat în PSD Mehedinţi, în urmă cu câteva săptămâni, am încercat să-mi aduc aportul şi să mă  integrez în noua echipă. In ceea ce mă priveşte, pot spune că sunt mulţumit de modul în care se desfăşoară  lucrurile. Am fost primit peste tot cu multă simpatie, am găsit înţelegere  şi mi s-a oferit încredere. Am convingerea că  în viaţă sau în politică, indiferent de situaţia socio-profesională, de curajul, dorinţa sau norocul fiecăruia, trebuie să alergi pe culoarul tău şi pe care eşti obligat să îl găseşti. Voi merge întotdeauna pe drumul meu. 

        LD 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ţi-a plăcut articolul poate vrei să laşi un comentariu?