-->

joi, 13 ianuarie 2011

Diversiune sau adevăr

Am intrat într-un an nou, un an care se anunţă deja plin de evenimente şi de probleme. Am învăţat că în viaţă, întrebările sunt, de fapt, răspunsuri. Depinde doar cine pune intrebarile şi cine dă răspunsurile. 
In decembrie 2010 era o linişte apăsătoare în politica locală, iar acum, în ianuarie 2011, liniştea de ieri este luată de neliniştea prezentului. Sute de telefoane, întâlniri de taină, discuţii şi scenarii. Bateria telefonului se descarcă mai repede decât oricând, a mea mai lent decât a altora. Oameni cu stea în frunte şi cu CV-uri împopoțonate se adună, cu mic cu mare, la poarta PC-ului. Oare de ce? Alianţa de Centru Dreapta trebuie să se bazeze pe oameni, însă nu chiar pe toți. Sunt valori autentice care nu sunt luate în seamă şi pe care le recunosc.
Un jurnalist "al puterii" imi spune cu o voce piţigăiată că sunt un exponent al tinerei generații de politicieni cu bun simţ şi făra interese de clan. Partidul Conservator mi-a oferit posibilitatea de a mă afirma în politica locală şi am datoria de a continua. Sunt oameni care au avut şi au încredere în mine.
Nu stiu cum anume să interpretez mesajul său, diversiune, adevar sau credinţă. As vrea sa nu cred în diversiune, as vrea sa cred în adevăr.

                 LD 

Puteți să dați like şi pe Facebook pentru a fi la curent cu ultimele postări ale blogului.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Umbla vorba prin targ ca Tudorescu va pregateste ceva si asta curand. Aveti grija si sa-i dati cu flit ca la muste. Ionut B

Trimiteți un comentariu

Dacă ţi-a plăcut articolul poate vrei să laşi un comentariu?