-->

luni, 10 ianuarie 2011

Protocolul de constituire a Alianţei de Centru Dreapta (ACD)

Românii au nevoie de o schimbare pe scena politică şi faptul că noi am făcut primul pas spre alianţa cu PNL conferă o oarecare siguranţă cetăţenilor că se poate guverna mai bine în România.
Programul pe care l-am prezentat colegilor din Consiliul Naţional a fost bine primit. Măsurile noastre sunt de dreapta şi acest lucru va fi pus mai bine în valoare prin Alianţa cu PNL. Mă refer aici la măsuri precum neimpozitarea profitului reinvestit, tratamentul egal din partea statului, la un oarecare procent de deduceri fiscale atunci când agenţii economici îşi plătesc la timp taxele şi impozitele, adică TVA diferenţiat.
O serie de măsuri pe care le-am susţinut se regăsesc în preambul, acel mini-program  politic care conţine un set de măsuri concrete pe termen scurt, mediu şi lung. Sunt măsuri pe care ne-am propus să le implementăm alături de colegii din PNL.
Sper ca demersul nostru să fie urmat cât mai repede şi de colegii din PSD şi în acest fel să oferim garanţia oamenilor că putem să construim un program de guvernare alternativ. Vrem ca măsurile noastre să redea speranţa că putem relansa economia, că nu trebuie să ne mai împrumutăm zi de zi de la FMI pentru a ne susţine pensiile şi salariile.
Am salutat prezenţa domnului Tudor Ciuhodaru în rândurile noastre. Sperăm ca până la începuturile lunii februaarie să avem numărul suficient de parlamentari pentru crearea grupurilor parlamentare proprii. Nu vom accepta orice parlamentar în Partidul Conservator, numai de dragul îndeplinirii acestui obiectiv. Dacă nu vom reuşi să aducem lângă noi oameni competenţi, care au demonstrat că sunt în slujba cetăţenilor, nu vom înfiinţa grupuri proprii. Vom prefera să intrăm în grupul parlamentar al PNL de la 1 februarie.

            LD Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ţi-a plăcut articolul poate vrei să laşi un comentariu?