-->

vineri, 22 iulie 2016

După 10 ani

În urmă cu un deceniu Black Box Music din Bucureşti a lansat piesa Liviu Dănilă - Jurământ de dragoste. Mulţumiri compozitorului Vali Rotari, Anielei Rotari (songwriter) şi lui Alex Popovici (Web Design). Piesa a fost apreciată de public şi a ajuns Power Play la Radio Galaxy. Ca o paranteză, în vara respectivă "Jurământ de dragoste" era fredonată şi ascultată în fiecare seară în celebrul complex Sun Club, unde am susţinut mai multe recitaluri. 
Timp de o lună de zile piesa a fost ascultată pe toate frecvenţele postului Radio Galaxy din întreaga ţară. Au urmat apoi şi alte difuzări pe posturile de radio din România, unele chiar generaliste precum Europa FM sau Pro FM. Piesa "Aş vrea" a fost ascultată de milioane de ruşi prin intermediul marilor posturi de radio Radio Mayak sau Radio Rusia din Moscova. Mai mult decât atât, cunoscuta artistă din Federaţia Rusă, Elen Cora, solistă de Italo-Disco, pe albumul său Inside My Disco (2009) mi-a plagiat o parte din piesa "Aş vrea" (compusă după moartea, în 24 decembrie 2004, a tatălui meu) prin includerea pe "Sleeping in Your Hands", chiar înainte de refrenul final, a unei părţi instrumentale de pe refrenul piesei mele. Piesa celebrei Elen Cora, "Sleeping in Your Hands", sună în bucata de aproximativ 20 sec. exact ca "Aş vrea". Producătorii Elenei Cora nu au schimbat absolut nimic, au copiat integral refrenul piesei mele. Până la urmă este de înţeles de ce s-a întâmplat acest lucru, piesele compuse de mine ("Aş vrea", "Vino la mine" şi "Să mă crezi") au pătruns în Federaţia Rusă prin intermediul celor două mari posturi de radio. Acest lucru mă bucură, evident, iar plagiatul cu pricina pare în acest caz măgulitor. Mă bucur că am putut fi plagiat de un solist cu renumele ei, cel puţin pentru stilul Italo-Disco.
La ceas aniversar vă invit să ascultaţi un mixaj realizat de Studio Master şi care cuprinde toate piesele albumului disco "Orizont" din 2006. 

"Intro"
"Jurământ de dragoste" (radio edit) (Compozitor Vali Rotari / Songwriter Aniela Rotari)
"Jurământ de dragoste" (dream mix)  (Compozitor Vali Rotari / Songwriter Aniela Rotari))
"N-am minţit" (radio edit)  (Compozitor Vali Rotari / Songwriter Aniela Rotari)
"Privesc în urma ta" (radio edit)  (Compozitor Vali Rotari / Songwriter Aniela Rotari)
"Să mă crezi" (radio edit)  (Compozitor Liviu Dănilă / Orchestrator Ovidiu Ardelean/ Songwriter Liviu Dănilă)
"Aş vrea" (radio edit) (Compozitor Liviu Dănilă / Orchestrator Ovidiu Ardelean/ Songwriter Liviu Dănilă)
"Vino la mine" (radio edit) (Compozitor Liviu Dănilă / Orchestrator Ovidiu Ardelean/ Songwriter Liviu Dănilă)



Puteți să dați like şi pe Facebook pentru a fi la curent cu ultimele postări ale blogului.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comentarii:

*StMS spunea...

Melodiile integrale unde le pot gasi ? Ar trebui sa te ocupi de muzica fiindca politica fac destui... In Romania doar pe Romantic Avenue ii stiu promotori activi italo disco.

Liviu Dănilă spunea...

Albumul l-am lansat în 2005, a fost la pachet alături de o trupă cunoscută, însă de atunci am tot sperat să îl pot relansa. Îţi imaginezi că am compus şi alte piese în aceşti 10 ani, evident, în stilul disco, însă nu am avut posibilităţile pecuniare de a le înregistra.
Am în plan şi reorchestrarea vechilor piese, în special cele compuse de mine, însă rămâne un deziderat. Stilul Bad Boys Blue care mi-a "afectat" creaţia, evident, rămâne nealterat.

Trimiteți un comentariu

Dacă ţi-a plăcut articolul poate vrei să laşi un comentariu?