-->

joi, 12 iunie 2014

Un personaj indezirabil: Daniel Constantin

Daniel Constantin, numit și ''ăla micu'' (Rareş Bogdan şi Robert Turcescu, fără să detaliez subiectul, sunt "vinovaţi" de asta), este readus în discuție de Tinel Gheorghe, liderul democraților liberali din Parlamentul României, și care îi cere premierului P* să-l demită. Motivul? Tinel Gheorghe îl acuză pe Daniel Constantin că face parte din sistemul corupt din Ministerul Agriculturii. Este singura explicaţie, spune Tinel Gheorghe, pentru care Constantin nu a avut nicio reacţie despre situaţia de la APIA, agenţie din subordinea sa. B1 TV


Tinel Gheorghe

Acuzația este, cu siguranță, fondată și nu știu cum l-ar putea P demite, atâta timp cât el nu înțelege ce înseamnă actul demiterii. În România nu se părăsește o funcție decât dacă individul este condamnat sau părăsește postul cu picioarele înainte. 
Daniel Constantin este un ''politician" slab, minuscul și mai fricos chiar decât șeful lui pe linie de partid, nimeni altul decât P. Am spus ''linie de partid" pentru că nu putem discuta despre o independenţă politică, ci doar subordonare. 

Daniel Constantin în extaz
 Antonescu, P şi ''ăla micu'' 

Pe Daniel Constantin l-am cunoscut, din păcate, în urmă cu câțiva ani, în perioada când conduceam organizația PC Drobeta Turnu-Severin. Nu l-am plăcut de la bun început, în primul rând pentru nepriceperea sa în chestiuni simple, aproape comune. Era venit de pe altă lume, deși făcea eforturi să pară normal. Discursul său palid, steril, lipsit de conținut, se asemăna cu cel al unui elev de gimnaziu, interesat doar să nu poceasca cuvintele. Când i-am reproșat lipsa de viziune în conducere, exact ca la Plenara PMR, acesta a luat măsuri să-mi închidă gura, cerându-i președintelui de filială să mă înlocuiască. Pentru că rezultatele întârziau să apară, a pus mâna pe telefon și m-a sunat. Eram la cursuri și i-am tăiat-o scurt, nu pentru că așa am vrut, ci pentru că așa am crezut că este normal. De altfel, ora de istorie cu elevii clasei a XII-a era mult mai interesantă decât o discuție cu un politician făcut la apelul de seară.

* Victor Ponta
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ţi-a plăcut articolul poate vrei să laşi un comentariu?