-->

miercuri, 8 august 2012

Ne vedem la ZILELE ORŞOVEI

În zilele de 15, 16, 17, 18 şi 19 august 2012 au loc serbările dedicate Zilelor Municipiului Orşova. Timp de cinci zile, mai mult cu o zi decât anul trecut, Orşova va fi în sărbătoare. Manifestările vor debuta miercuri, 15 august, chiar de ziua marinei, în portul turistic al Orşovei.
În zilele următoare veţi avea parte de multă muzică, spectacole, concursuri sportive şi mini-târguri cu produse tradiționale. Scena va fi amplasată, mai mult ca sigur, tot în faţa magazinului chinezesc, ca şi anul trecut.


Pentru cei care vor să asculte şi o altfel de muzică, organizatorii le-au pregătit mai multe surprize, inclusiv recitalul disco pe care îl voi susţine sâmbătă seară, după ora 20.00. Pentru mine este doar începutul unui veritabil turneu, cu recitaluri în ţară şi străinătate.

Voi reveni in zilele urmatoare cu programul complet al Zilelor Orşovei.

                   LD
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Uraaaa nici nu stii cat imi doream sa te ascult si sa te vad. In care zi veti sustine recitalul ?
Adina Milovescu

Anonim spunea...

Am vazut clipu pe youtube si am ascultat la radio Europa piesa Juramant de dragoste. Eram in sala la casa tineretului cand te-ai lansat acum vreo 8 ani si in vara asta te-am vazut si la Mamaia. Super muzica si voi fi pe acolo la o bere cu prietenii din Orsova. Continua sa faci muzica tare. Bincu Alin (de la Fun Smile)

Anonim spunea...

Nu inteleg de ce sustineti atat de rar recitaluri in Severin? De ce canta doar Dan Zorila de zilele Severinului si de ce nu vedem un recital si cu Liviu Danila? Am auzit ca aveti recitaluri doar pe afara si aproape deloc pe la noi. Oricum nici nu stiu la ce sa ma mai astept de la dumneavoastra. Mereu surprindeti lumea cu ceva nou. Raluca Popa (director Auto Nova)

Anonim spunea...

Cine canta anul asta la orsova? Am auzit ca vine Mandinga si Proconsul. E adevarat ? Daca vine Mandinga, bruneta aia super o sa fie tare de tot.

Anonim spunea...

Mie mi-ar place sa vie Lavinia dar n-au astia bani pentru ea. e prea tare fata. pup

Trimiteți un comentariu

Dacă ţi-a plăcut articolul poate vrei să laşi un comentariu?