-->

miercuri, 23 martie 2011

În sfârşit

După o lungă perioadă de analiză în general şi a situatiei existente în Filiala Mehedinți a Partidul Conservator în mod special, am decis că este momentul să mă retrag. Partidul Conservator a ratat de mai multe ori şansa de a deveni o construcţie democratică veritabilă, de tip european.
Disensiunile au avut ca principal izvor valorile diferite pe care încercăm să le promovăm în spaţiul public. Setul meu de valori este cunoscut ca fiind unul diferit iar restul colectivului nu îmbrațișa aceeași viziune. Și înainte și după retragerea mea din Partidul Conservator am fost contactat de diverse persoane aparținând partidelor importante de pe scena politică, dar nu a reprezentat nicicând o opțiune viabilă pentru mine. Chiar și acum sunt la un telefon distanță de o astfel de opțiune, dar ar fi împotriva crezului meu. Nu caut avantaje personale ci promovarea unor idei.
Din pacate, în ultimii 20 de ani, democraţia face trotuarul în România. Am toată considerația pentru colegii mei de la Organizația Municipală, Județeană şi colegii din țară (mai ales din Timişoara), pentru alții însă (patru la număr), n-am niciun respect.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comentarii:

Anonim spunea...

In sfarsit ai luat o decizie inteleapta. Era si timpul sa te delimitezi de aia. Nelu S

Anonim spunea...

Ai vazut si tu ca nu se mai putea. Ai grija pe viitor Liviu. Nico Li

Liviu Dănilă spunea...

Nu suntem pregătiţi să facem pasul decisiv. Politica trebuie să se primenească de custuri și sa facă loc oamenilor responsabili.

Trimiteți un comentariu

Dacă ţi-a plăcut articolul poate vrei să laşi un comentariu?